A vite co je agresivně cílit? Vizuální smog až spamování je krapet něco jiného.
Tady jde o to , že hloupí zadavatelé reklamy podporování
sítěmi, budou posílat reklamu na vyloženě lokální podnik i xxx-xxxx km daleko, že netrefí gender, že netrefí jazyk a netrefí ani téma.... ... protože je to ve skutečnosti to není personalizovaná reklama a jen se jako personalizovaná tváří.
S tímhle válčí nejen FB, ale i Spotify, Google , MS a jiní které není schopný doručit "správnou" reklamu (interpreta, žánr) posluchači. Nejen třeba FB který nás rádi do Indie protože mnohdy právě vede k zeměpisným a demografickým nesmyslům.
Ono stačí i různé agregátory zpráv. Kde díky špatné indexaci a kategorizaci obsahu a mizerné personalizaci dochází k tomuto mu samému co v reklamě.
Jediný kdo může přinést moment pro nápravu jsou inzerenti, kteří budou vyžadovat aby to opravdu fungovalo, pokud oni platí. Zatím ovšem se to podobá marketingovému kouřit s reklamou v rádiu a televizi.