Vlákno názorů k článku
Jak se zbavit cílené reklamy na Facebooku a Instagramu od Martin P. - Osobně bych uvítal cílenou reklamu, než necílenou. Ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 4. 2023 11:09

    Martin P.

    Osobně bych uvítal cílenou reklamu, než necílenou. Ale tu umi jeden inzerent z tak deseti či padesáti. No hlavně že to FB sype.

    Jinak nejsem si jistí jak nástroj třetí strany dopadne. Vzpomeňte na unfollow a podobný.

  • 15. 4. 2023 15:21

    0x00

    Ja zase spis uvitam necilenou reklamu. Nektere firmy cili velmi agresivne a i po nekolika mesicich hnusna otravna blikajici reklama na jeden nejmenovany eshop na skliku dominuje. Obcas ji docasne nahradi jina, ale nijak se toho neda zbavit.

  • 17. 4. 2023 8:30

    Martin P.

    A vite co je agresivně cílit? Vizuální smog až spamování je krapet něco jiného.

    Tady jde o to , že hloupí zadavatelé reklamy podporování
    sítěmi, budou posílat reklamu na vyloženě lokální podnik i xxx-xxxx km daleko, že netrefí gender, že netrefí jazyk a netrefí ani téma.... ... protože je to ve skutečnosti to není personalizovaná reklama a jen se jako personalizovaná tváří.

    S tímhle válčí nejen FB, ale i Spotify, Google , MS a jiní které není schopný doručit "správnou" reklamu (interpreta, žánr) posluchači. Nejen třeba FB který nás rádi do Indie protože mnohdy právě vede k zeměpisným a demografickým nesmyslům.

    Ono stačí i různé agregátory zpráv. Kde díky špatné indexaci a kategorizaci obsahu a mizerné personalizaci dochází k tomuto mu samému co v reklamě.

    Jediný kdo může přinést moment pro nápravu jsou inzerenti, kteří budou vyžadovat aby to opravdu fungovalo, pokud oni platí. Zatím ovšem se to podobá marketingovému kouřit s reklamou v rádiu a televizi.