Na podzim minulého roku Microsoft začal testovat komerční verzi e-mailové služby Outlook.com pro běžné uživatele. Ta je od nynějška k dispozici všem obyvatelům USA. Podpora dalších zemí snad bude následovat. Předplatné má dvě hlavní výhody: služba je bez reklam a e-mail lze provozovat na vlastní doméně, a to až pro pět uživatelů. Další výhodou je pokročilé sdílení informací mezi uživateli.
Standardní cena bude 50 dolarů za rok, přičemž se platí vždy za celý balík pro až pět lidí dohromady. Do konce března si lze navíc službu předplatit za zvýhodněnou cenu 20 dolarů. Dříve byl pro podobné účely oblíbený Gmail, resp. služba Google Apps, která však pro nové uživatele byla zpoplatněna a pro drobné použití už se moc nevyplatí. Aktuálně vychází na 4 eura měsíčně za každého uživatele.
(Zdroj: The Verge)