Plány pro Godot 4.1: TAA, FSR 2.2 i rychlejší běh Vulkanu

19. 4. 2023

Sdílet

Godot 3.4 Autor: SakuraMiyazono, podle licence: CC BY-SA 4.0
Godot 3.4

Godot 4.0 je od března zdárně venku a tvůrci tohoto herního enginu se nyní dělí o své plány na verzi 4.1. Kromě toho, že se budou dále ladit novinky čtyřkové řady, dojde i na další zlepšení.

Tvůrci počítají s dalším laděním svižnosti běhu aplikace v oblasti 3D renderingu, vylepšenými stíny (Time slicing DirectionalLight3D), kompilací pipeline na pozadí (konečně poběží asynchronně v samostatném vláknu), vylepšeními rendereru pro běh na nižších/mobilních zařízeních a také třeba podporou upscalingu AMD FSR 2.2 a TAA s SSAO / SSR / stíny / atd.

Ne vše z výše uvedeného se musí do verze 4.1 stihnout, některé věci ani nemají zatím přiřazeného vývojáře a mnoho jich stojí na jediném člověku. Držme projektu palce.

Našli jste v článku chybu?

Autor zprávičky

Příznivec open-source rád píšící i o ne-IT tématech. Odpůrce softwarových patentů a omezování občanských svobod ve prospěch korporací.