Pardon, nejak jsem se uklikl - je to reakce na Gillla
Pojem "inteligence" je mnohem sirsi. Hrace kolikrat dostavaji i "blbe" finalni automaty, a to mate jen tabulku moznych zmen stavu systemu a k tomu odpovidajici handlery. Je mozne ji modifikovat napr. tak, ze bude ukladat efektivnejsi kombinace, nez ty vychozi, ale to je jen strojove uceni, jehoz postup je predem definovy clovekem. Vzhledem k tomu, ze pocitac je deterministicky stroj, neni mozne tu hru naprogramovat tak, aby ji hrac svou akci prekvapil (nepocitam bugy, nebo umyslena zkresleni), takze zadny prostor pro takove veci jako je intuice, kreativita, lest a podobne. Vsechno jsou to jen vzory s presne definovanymi vstupy a ockavanymi vystupy. To nelze povazovat za "inteligenci". Stejne tak i akce hrace jsou poredem vicemen dane charakterem samotne hry ( a je jedno jestli se rozhodne jit nejdriv dopava, ci doleva).
14. 10. 2019, 12:46 editováno autorem komentáře