Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Pračka, YouTube a autorská práva od KarelE - To není jen věcí SVJ a firem. To...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2024 16:49

    KarelE

    To není jen věcí SVJ a firem. To je obecná lidská vlastnost, hodnotit lidi a firmy podle interakce. Pokud někdo něco udělá a ono to funguje bezúdržbově a "navěky", tak je neviditelný a body nezíská. Pokud je někdo lempl, který vždy něco pokazí, tak je to "firma, se kterou máme dlouholeté zkušenosti a oceňujeme na ní zejména její pohotovou reakci při řešení všech možných problémů".

    Funguje to tak i ve velmi nebezpečných případech jako je IT bezpečnost. Nejvíce bodů nasbírá firma, která řeší aktuální problém s ransomware, kvůli kterému jste přišli o data. Méně už firma, která ten problém řeší ještě ve chvíli, kdy jste o data nepřišli, ale už vám kvůli tomu musela odstavit služby. Negativní body pak nasbírá firma, která průšvihům předchází a jen občas buzeruje zaneprázdněné manažery zprávami typu "pokusil jste se otevřít infikovanou přílohu, prosím už to nedělejte".

    Uspět kvalitou se dá, ale budete mít problém hledat zákazníky, kterým o kvalitu jde. Obzvláště proto, že pokud svou práci uděláte dobře, tak vás ten zákazník už potřebovat nebude.