Společnost 365internet měla dlouhodobě problém plnit své závazky vůči provozovateli infrastruktury, společnosti CETIN. To vyústilo ve vypovězení smlouvy a následnému odpojení zákazníků od původního poskytovatele. Celé situaci se podrobně věnuje Lupa.cz ve svém článku Co bude dál s 365internetem? Hledáme řešení, aby zákazníkům zůstaly původní podmínky, říká jednatel.
Společnosti 365internet, CETIN a WIA vydaly společné prohlášení, ve kterém odhalily společný projekt, který zákazníkům přinese kontinuitu služeb i nové produktové možnosti. Zákazníci byli přepojeni zpět k původnímu poskytovateli a byly jim obnoveny původní služby. Tímto je vyřešena nepříjemná situace pro koncové zákazníky a jejich služba přístupu k internetu je bez dalších omezení obnovena,
uvádí se v prohlášení.
Z hlediska zákazníků zůstává poskytovatelem společnost 365internet, která je dále zodpovědná za všechny nasmlouvané služby. Pokud uživatelé v předchozích dnech sami individuálně požádali o přenesení služby k jinému operátorovi a uzavřeli s ním smlouvu, zůstávají samozřejmě zákazníky nové společnosti.
Společnost CETIN si váží nalezení rychlého řešení situace oběma společnostmi pro všechny zákazníky, zejména přístupu společnosti WIA, která je dlouhodobým partnerem CETIN a přispěla k řešení této bezprecedentní situace.