Tipuju ze do tymu nastoupil novy "manager". Nic neumi, nicemu nerozumi. Co ted? Jak si vydobyt respekt mezi polodebilnimi kamarady na golfu? Musi za sebou zanechat stopu! Musi neco zmenit! Neco radikalniho! Ale.. ale kdyz on nic neumi a nicemu nerozumi... pockat!! POCKAT!!! ANO!!! Zmeni jmeno produktu!!!!
FAK YEAAH!!!!!
Myslim ze mu krivdite. Vzdyt tohle je genialni tah, ktery zajisti jak identifikaci v ramci produktove rady tak zkomunikuje vazby na sluzby googlu. Zaroven zdurazni kvalitu produktu. Outcomem maji vyssi income a satisfikovany shareholdery. Vzhledem k tomu ze se zpravicka dostala az sem, tak zmarketingovany to je taky skvele. wow
offtopic - fašistického dfense nemusím, ale články o manažerech a korporacích jsou prostě nářez http://www.dfens-cz.com/oldschool/clanek.php?clanek=2013081802