Až dočteš tahle dvě vlákna, tak nám zas přijď sdělit nějaké další "moudro"
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-community-team/2015-May/000422.html
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-community-team/2015-May/000484.html
Popravdě mě vůbec nepřekvapuje, že trpělivost přetekla...
Mně to přijde jak typická velká společnost. Vyhořelý zaměstnanec a sluníčkový management. Na nepříjemné otázky se neodpovídá a když to pak dotčený někde vytáhne na veřejnost, tak se mu vynadá za negativní přístup, špatnou komunikaci a nesprávné publikum. A nejhorší, co může udělat, je citovat z reakcí na předchozí dotazy, protože tím dostává management do negativního světla a to se neodpouští. Zkrátka typické "jasně že na tebe kašleme, ale lidem ve firmě jsi to říkat neměl". Je to hořké čtení:
hlavně mě necituj
tohle není v mé pravomoci
tak tedy je to v mé pravomoci, ale já nemám povinnost to řešit
možná máš pravdu, ale pojďme se teď místo obsahu bavit o té nevhodné formě, co jsi zvolil
poslal jsi správně dotaz? Co jsem ti odpověděl? Ale necitovat!
atd. atd.
No, nechtěl bych ve firmě ani jednoho z nich. Kdybych si už opravdu musel vybrat, tak raději toho nerudného pesimistu. Ale to je jen má osobní zkušenost se "sluníčkovími lidmi", co málem položili firmu tím, jak umně zametali pod stůl reklamace od zákazníků.