Náhled na indexovanou verzi odstraněn není (odkaz je pod tou šipkou u url). např. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lZCO49q9rs4J:https://www.root.cz/+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz
Na to tlacitko si stazovali hlavne majtelia webov, ked prisiel navstevnik, ale len na JPG a nie na webovu stranku, nemozu mu ponuknut iny obsah, reklamu, prosto s takym navstevnikom sa neda dalej pracovat. Google analitics to tiez neregistruje, len zatazuju linku.
Neobhajujem/keritizujem, len sprostretkovavam názory z marketingoveho sveta.
"možno financuje hosting"
Pokiaľ ti nechodí na web tisícka ľudí každú minútu stačí ti bežný hosting ktorý ťa vinde pár stoviek KČ ročne a to si nemyslím že niekoho zruinuje. A pokiaľ je viac návštevníkov tak aj to málo z reklamy musí byť dosť na lepší hosting.
Ale kľudne ma niekto opravte ak máte *konkrétne čísla*. Veľmi rád sa nehám priučiť :)
A mate jako pocit ze za podivani se na reklamu nekdo provozovateli webu zaplati? Nikoliv plati se za proklik. A to silne zavisi na reklame samotne. Pokud je debilni (cti nenapadita), navstevnika nezajima (protoze dany produkt ma uz doma a kuprikladu reklamni system googlu mu takovou reklamu dle svych dementnich kontextovych pravidel stale cpe dokola a dokola a ubira tak zisk provozovateli webu) a otravna (napriklad automaticky pustene video), proklikovost jde rapidne dolu, nasranost navstevniku naopak stoupa a pro navstevnika pak cely takovy web ztraci hodnotu a pidi se po tom, jak se temhle priblblym pridavkum vyhnout. Debilita reklamnich sluzeb je prave to co snizuje proklikovost. Jsem provozovatelem nekolika webu a reklamni sluzby bych za jejich napady nekdy liskal. Vydelek je pak uplne onicem ac navstevnost o nicem rozhodne neni, protoze navstevnika to logicky nezajima. Ani se mu nedivim.
Také si říkám, že to je trochu mimo mísu, pokud dám něco na internet, tak přeci musím počítat s tím, že to někdo uvidí a případně si to stáhne, to je přeci pointa toho proč nějaký internet máme. Pokud se někdo bojí že mu někdo "ukradne" obrázky, tak si je má vytisknout, přepsat medium na kterém je měl v digitální podobě nulami a fotečku zamknout do trezoru. (a klíč ideálně zakopat na zahradě)
Tutok pohlad z marketingovej strany.
https://webtrh.cz/212290-google-image-search-kradeni-obrazku