Na to tlacitko si stazovali hlavne majtelia webov, ked prisiel navstevnik, ale len na JPG a nie na webovu stranku, nemozu mu ponuknut iny obsah, reklamu, prosto s takym navstevnikom sa neda dalej pracovat. Google analitics to tiez neregistruje, len zatazuju linku.
Neobhajujem/keritizujem, len sprostretkovavam názory z marketingoveho sveta.
"možno financuje hosting"
Pokiaľ ti nechodí na web tisícka ľudí každú minútu stačí ti bežný hosting ktorý ťa vinde pár stoviek KČ ročne a to si nemyslím že niekoho zruinuje. A pokiaľ je viac návštevníkov tak aj to málo z reklamy musí byť dosť na lepší hosting.
Ale kľudne ma niekto opravte ak máte *konkrétne čísla*. Veľmi rád sa nehám priučiť :)
A mate jako pocit ze za podivani se na reklamu nekdo provozovateli webu zaplati? Nikoliv plati se za proklik. A to silne zavisi na reklame samotne. Pokud je debilni (cti nenapadita), navstevnika nezajima (protoze dany produkt ma uz doma a kuprikladu reklamni system googlu mu takovou reklamu dle svych dementnich kontextovych pravidel stale cpe dokola a dokola a ubira tak zisk provozovateli webu) a otravna (napriklad automaticky pustene video), proklikovost jde rapidne dolu, nasranost navstevniku naopak stoupa a pro navstevnika pak cely takovy web ztraci hodnotu a pidi se po tom, jak se temhle priblblym pridavkum vyhnout. Debilita reklamnich sluzeb je prave to co snizuje proklikovost. Jsem provozovatelem nekolika webu a reklamni sluzby bych za jejich napady nekdy liskal. Vydelek je pak uplne onicem ac navstevnost o nicem rozhodne neni, protoze navstevnika to logicky nezajima. Ani se mu nedivim.