Např. pro běh Windows x86 aplikací přes WINE: https://youtu.be/yoIptyr6zV4?t=429
To je pase ... i ja uz dnes mam jedine wine64 ... nastavuji tam W7-W10 ... pozuivam DX11 pres nativni linuxove knihovny ... na wine32 uz mi nebezi ani WOT ... i kdy samotna hra muze bezet i jako 32bit ... ale jen a pouze pod 64bit wine ... nebot launcher je 64bit ... a hra ma binarky pro obe platformy ... netusim proc ;-))
Je celkem problem udelat binarni translator x86_64 na armv8/64bit. Jednak v v tom x86 kodu jsou casto ruzne vektorove/sse opkody uz by default, za druhe je tam celkem dost registru a ty se blbe mapuji, aby byl kod rychly.
U 32bit x86ky nabizi ARMv8 spoustu vychytavek, ktere ten translator delaji efektivnim.
Nevim tedy presne jak to resi jejich dynarec, koukal jsem sice do zdrojaku, ale jen par minut a moc moudry z toho zatim nejsem.