Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Samsung prý nechal pomlouvat HTC na internetu od merlin - On technik, tedy pokud neni ignorant, začátečník nebo...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 4. 2013 10:16

    merlin (neregistrovaný)

    On technik, tedy pokud neni ignorant, začátečník nebo ne moc inteligentní, většinou ví, že tenhle výrobek je krám. Jenže zpravidla se mohou provádět jen nařízené úpravy ze strany podpory, a pak technologie (10 vrstev desky, BGA, napařovaný spoje) a složitost zařízení(servisní technik nemá zpravidla kompletní dokumentaci se zdrojovými kódy firmware a zapojení zákaznických integrovaných obvodu) většinou vylučuje v servisních podmínkách vymyslet a provést úpravu za rozumnou cenu (servis nemá to vybavení co má vývoj, improvizace vždy nejde), čas (co chcete za 1 den stihnout) a spolehlivost(zkou­šet to na lidech?, to se s tebou vedení rozloučí). Technik má většinou možnost komunikovat problém s původním výrobcem, bohužel ne vždy tahle komunikace funguje a vede ke šťastnému řešení vzhledek k tomu že se vývoj provádí na 3 roky dopředu a jsou plné sklady již vyrobených špatně navržených desek,.., které více-méně nějak fungujou.

    Celý telefon je složen s několika částí: Display, deska ( na té se dá občas něco vyměnit, což je otázka rozpočtu, zkušeností, času, technik většinou za práci dostane více peněz), sluchátko, baterie, kryt, anténa, a pár drobností.
    z toho plyne pokud chcete rychlost, mění se jen snadno měnitelné díly (čili celé "zdravé" desky), a málo se zkouší.

    Občas muže být problém i "politika" či někdy "šikana" ze strany nadřízené organizace která poskytuje dokumentaci, náhradní díly a platí záruční opravy. Tahle organizace si vede statistiky, pokud servis ze statistik vybočuje v negativním smyslu, délka opravy, cena oprav, je servisní sítě vyloučen nebo nadlimintní výdaje a opakované opravy nejsou proplaceny. Servis se proto musí chovat optimálně.