Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Šéf Mandrivy: zruinovaly nás soudní spory se zaměstnanci od Lael Ophir - Wow, už i redakce si všimla stylu vašich...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2015 13:18

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Wow, už i redakce si všimla stylu vašich příspěvků?

    API samozřejmě je potřeba, protože ne vždy služby spouští a zastavuje manuálně admin. A samozřejmě je dobré mít API i na zakládání služby, změnu vlastností (kontext, popis, způsob spouštění, akce když služba selže). Zkuste nevidět svět jen z role admina.

    Ad ve widlich... se mu sluzbu treba ukoncit nepovede, protoze to uzasny api se rozhodlo, ze to proste nejde - Service Manager posílá službě signál k ukončení. Pokud služba neodpovídá, tak to jaksi není chyba API ani Service Manageru. Na Linuxu to nakonec máte udělané dost podobně: init skript pošle službě signál k ukončení, a služba ho může a nemusí akceptovat. Pochopitelně by bylo možné procesy natvrdo odstřelovat, ale tím si jen říkáte o problémy.