Pokud jsem správně četl tak částka 32 milionů $ byla zdůvodněná nutností vyrobit alespoň 40 000 kusů, aby cena jednoho mohla být takto nízká.
Sleva v průběhu kampaně mi přišla jako smlouvání:
Canonical: Chceme takový a takový telefon v počtu kusů tolik a tolik - co to bude stát?
Neznámý výrobce z východní Asie: 32 milionů $
Canonical: Kampaň běží a po třech dnech je vidět, za jakou cenu by lidi kupovali a za jakou už ne.
Neznámý výrobce z východní Asie: ok, my bychom ten kšeft fakt chtěli, snížíme cenu na 695 $ za kus, aby to lidi kupovali.
Pochopitelně tím narostl počet kusů, které bylo možné vyrobit, ale nesnížila se celková částka, kterou bylo třeba vybrat.
Takže zpráva pro výrobce z východní Asie zní: Za tuhle cenu by si to koupilo X lidí dohromady za 12 milionů $ - tahle částka imho vyjadřuje ten "irelevantní zájem" :-)