> Ptal jste se, co je WebAssembly.
Ne, to jste se ptal vy.
> Když vy jste používal z pluginů jenom nějaké jejich vlastnosti, neznamená to, že ty jiné vlastnosti nemají.
To jsem nikde netvrdil.
> Já jsem nepopisoval žádnou druhou vlastnost pluginů, popisoval jsem jejich základní vlastnost – je to další běžný uživatelský proces v systému, akorát nastartovaný procesem prohlížeče a s procesem prohlížeče komunikující. Že může běžný uživatelský proces v systému napsat v libovolném programovacím jazyce, ve kterém lze vytvořit výstup spustitelný jako samostatný proces, je jen přirozený důsledek této základní vlastnosti
Já mluvil o nejběžnějším využití pluginů, tj. ne vlastní (obecný) plugin, ale můj (bajt)kód běžící v běžné dostupných pluginech (Flash, Java, Unity3D).
> Plácal jste nesmysly o Reactu, že se kompiluje do nativního kódu a že používá jen subset JavaScriptu
Je to přímo na jejich GitHubu, dokonce jsem dal link. (Abyste mě zas nechytal za slovíčko, je rozdíl mezi React JS a React Native. Ale oba používají ten subset HTML a JS, akorát jeden ho kompiluje do HTML+JS a druhý do nativního kódu. Tím obchází problémy s embedováním webového jádra na mobilech. Na druhé straně React JS dovoluje vložit vlastní JS, ale to by pak nešlo jednoduše zkonvertovat aplikaci v React JS do React Native.)
> plácal jste nesmysly o WebAssembly, že se dá použít pro volání systémových služeb,
To byl jen váš strawman a já vás v tom nechal plácat. Po několika marných pokusech jsem pochopil, že tohle nemá cenu.
> Uživatelé přestali používat Internet Explorer a tím i jádro Trident dávno před tím, než Microsoft podporu ukončil. To, že IE dál používalo pár jedinců, nebo že se Trident v rámci Edge nuceně používá pro nějaké interní legacy systémy, neznamená, že by měl na veřejném internetu podíl, o kterém by mělo smysl se bavit.
Co si pamatuju, tak i těsně u konce existence IE měl furt větší podíl než nástupce Edge (UWP).