Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Servo Engine už umí renderovat HTML tabulky vícevláknově od Filip Jirsák - Asi neumím počítat :-P Nebo spíš nechápete, že Preact...

  • 5. 8. 2024 22:11

    Filip Jirsák
    Stříbrný podporovatel

    Asi neumím počítat :-P
    Nebo spíš nechápete, že Preact ani React Native není React. Podobně jako Visual Studio Code není Visual Studio.

    OMG, koukám, že Microsoft zrušil nejen podporu webu
    No a vtom je právě mezi námi ten rozdíl. Já bych se na ten web Microsoftu šel podívat nejpozději po té, co byste explicitně napsal, že to WebAssembly nepodporuje. Vy ne, vy se hádáte o věcech, které jste si neověřil.

    Omluvil jsem se podruhé.
    Asi vážně neumíte počítat.

    A jsme zase na začátku. Mluvil jsem o pluginech Flash/Java/Uni­ty3D.
    Že píšete obecně „pluginy“, ale myslíte tím konkrétní tři pluginy, to z vás vylezlo až dost pozdě. Každopáně je to úplně jedno. Protože to mé tvrzení platí i v případě, když budete brát v úvahu jenom tyhle tři pluginy. Jenže vy místo toho, abyste se věnoval podstatě sdělení, jenom hledáte něco, o čem byste se mohl hádat

    Může dělat např to, co pluginy zmiňované výše. Jak např Quake 3 zkompilovaný do WebAssembly, tak "skrytý" (obfuskovaný) výpočet certifikátu.
    Nemůže. Pluginy (i jen ty tři vámi vyjmenované, třeba Java) mohly například číst a zapisovat do souborů na lokálním disku, zcela mimo prohlížeč. Mohly komunikovat po síti libovolným protokolem, ne jen HTTP – klidně mohly komunikovat přes UDP. Mohly nastartovat síťový server. Mohly používat certifikáty v systémovém úložišti certifikátů – třeba jimi podepisovat. To všechno WebAssembly co? Ano, správně, to všechno WebAssembly v prohlížeči nemůže. K lokálním souborům se můžete dostat přes nové API, ovšem to není vlastnost WebAssembly, to je vlastnost prohlížeče a můžete to používat i z JavaScriptu (resp. jiná možnost, než JavaScript není – i z WebAssembly se k tomu dostanete jen přes JavaScript, jako k jiným Web API).

    Mluvil jsem přednostně o canvasu (a dohledal, že ani screen reader API není problém) a výše příklad výpočtu.
    Jenže canvas není vlastnost WebAssembly, je to vlastnost prohlížeče. A můžete do něj kreslit pomocí JavaScriptu, žádné WebAssembly nepotřebujete.

    Ty pluginy se pro kreslení nepoužívaly proto, abyste mohl použít jiný jazyk, ale proto, že nebyl canvas. Ostatně nejpoužívanější pro kreslení byl Flash používající ActionScript, který vycházel z EcmaScriptu. Takže to byste si moc nepomohl.

    To nechám na ostatních.
    Ostatní ale nic o urážkách nepsali. To vy. Takže zase další vaše tvrzení, které nejste schopen dokázat? Přitom by stačilo citovat z nějakého mého komentáře, to by nemělo být nic těžkého.