Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke zprávičce Situační uvědomění: vývoj AI.

  • 16. 8. 2024 10:25

    Ladis

    My třeba máme automaticky připravenou odpověď pri lidi odpovídající zákazníkům na jejich dotazy a problémy. Jen ji případně zeditují, ale to je zlomek času, než to celé psát, a čas lidí je drahý. Tohle matematickou logiku neuděláš. Zas na druhou stranu, děsím se toho, že aby to fungovalo (bylo aktuální), musíme posílat do Chat-GPT předchozí odpovědi (a nově napsané FAQ, ale ty jsou veřejně na webu).

    Nebo Chat-GPT používáme na vytahání dat "z bordelu". Tam máte pravdu, že by to šlo matematickou logikou. Jenže s Chat-GPT to zvládne i skript šéfa (firmy) na pár řádků - on si některé věci dělá sám. Ušetří čas vysvětlováním a vracením nedokonalých verzí. Tohle mu dělá Chat-GPT 3.5, který stojí zlomek toho co verze 4. Nahrazuje to nějakého studentíka na praxi.

    No a Chat-GPT 4 už nahrazuje "profesionálního" Inda. Ale je to mnohem rychleji, protože Ind v Indii něco udělá, pošle výsledek a po zbytek dne má volno. Chat-GPT vrátí výsledek za pár sekund. Takže místo týdne vám ta kolečka, než je to super, trvá jen hodiny.