"Největší inovací homepage jsou zjednodušené statistiky mojeID, zobrazující aktuální počet mojeID účtů a růst nových registrací za určité období."
Ach jo, zase nějaký Manažer realizoval, co ho ve škole učili. Důležitý jsou čísla a grafy, nikdy to nesmí klesat,... A bez grafu návštěvnosti / zisků / uživatelů / poklesu IQ přestane o půlnoci Země rotovat a nastane trvalá noc. Ale v čem je to tak důležitý pro normálního uživatele, který tam zavítá, aby to měl mít na titulce? Tohle je důležitý a) pro manažery b) pro vlastníky a za c) pro investory.
Třeba mě osobně, když nějakou službu používám, primárně zajímá, jestli je dostupná a jestli funguje. Jestli nás je tam registrovaných 1000 nebo 1200 už není tak posdstatný. A ani vysoký čísla v grafu nejsou pro mě jako zákazníka argumentem, když aplikuju zákon tří nas...í jako u O2 nebo RWE.
Což o to, statistiky využití služby se dají ještě chápat, aspoň že tam nemají obligátní kalendář, hodiny, informace o tom, že je den, že venku právě prší, jaká je zrovna fáze měsíčního cyklu nebo že uživatel je z Prahy - prostě takové ty nezbytné informace... Mě by spíš vadilo, že ten web je designově nedoladěný, takový nedomrlý, nemá to šťávu. Není to úplná tragédie, dívat se na to dá, ale žádná bomba to taky zrovna není.
Uprimne, tohle neni moc inovace. Co me velice velice pali pri pouzivani je:
- zmena prihlasovaciho jmena: prihlasovat se retezcem forpsi-mgx-kshaflkasnl-fjkal me fakt nebavi. Fakt ne.
- Dvoufaktorove prihlaseni: kdykoliv zmenim mobil, nebo jen preinstaluju OS (bohuzel, diky svemu zamestnani tak jednou mesicne), musim projit slozitou proceduru na nove sparovani. Google to ma jednodussi: maji tlacitko "zmenit sparovane zarizeni"
Myslim, ze iniciativa mojeid je super, ale chtelo by to dotahnout...