Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke zprávičce Softbank plánuje měnit hlas naštvaných zákazníků pomocí AI.

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 6. 2024 19:31

    Sinuhet
    Stříbrný podporovatel

    Myslim, ze to trochu precenujete. Nikdo netvrdi, ze to ma spasit vsechny hovory. Cilem je snizit zatez pro ty operatory. Ne pomoct zakaznikum nebo resit lepe problemy.Tohle cili na jeden konkretni problem, psychickou zatez operatoru. Nikdo od toho neceka, ze se z niceho nic dovolate rychleji. Mensi zatez na operatora znamena nizsi naklady. Usetrene penize pak mohou by, stejne jako kterekoli jine, pouzity na to, aby ty problemy treba vubec nevznikaly; nebo ke zlepseni konkrenceschopnosti ci vyplaceni vyssiho zisku.

    22. 6. 2024, 19:32 editováno autorem komentáře