Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Softbank plánuje měnit hlas naštvaných zákazníků pomocí AI od kutil domácí - Mě to přijde z principu sprosté, na úrovni...

  • 23. 6. 2024 17:33

    kutil domácí

    Mě to přijde z principu sprosté, na úrovni plivnutí do ksichtu klientům.

    Tím nechcio obhajovat tupce, kteří neudrží nervy na uzdě a jsou protivní kvůli banalitě.

    Ale když se věci dostanou tak daleko, že jsem nucen zvýšit hlas na nějakého zástupce / telefonistu / bankéře / operátora helplinky... tak to má svůj důvod a dotyčný na druhé straně by měl vědět, že překročil hranici, že nejde o banalitu a ne, že to AI vyhladí, jakoby se nic nedělo.

    Vůči zákazníkovi sprosté, ponižující, neakceptovatelné.

    A jestli je zástupce banky labilní chudinka, který nesnese ostřejší výraz, tak by tu práci neměl dělat. Nebo naopak. Měl by projít tréningem a zocelit se, aby ušlápnutou chudinkou nebyl.