Ano, barvy jsou silně subjektivní záležitost. Ale řada studií a výzkumů prokázala jisté statistické chování. Nedávejde si červenou do ložnice, žlutočerná budí pocit strachu atd.
V případě tohoto konkrétního webu byla zvolena nevýrazná červená a byla použita i na obsah, ne jen jako dekorace. Tato volba bude na čtenáře působit „rychle vypadni“. Nevýrazná červená totiž na rozdíl od syté červené působí na většinu lidí stísňujícím pocitem a její použití i na text navodí dojem, že text není důležitý. Zkrátka – vůbec to nečti a rychle vypadni.
V každém případě by člověk od podobného webu čekal úplně jiné vzezření, buď něco decentně strohého, nebo pohodově uklidňujícího. V každém případně něco, co by říkalo ihned „tady jste u profesionálů“ a ne cosi… „boříme zažité konvence a nebojíme se divokých experimentů“.
Absolutne suhlasim.
Uz s pohladu psychologie farieb je ten web nevhodny.
Pri ponukani sluzieb zakaznikom sa odporucaju ukludnujuce farby.
Pri takto silne ostrom cervenom odtieni budu ludia podvedome citi napatie a stres.
Dufam, ze firma co ho realizovala nie je v zozname tych, co ponukaju svoje sluzby.