Názor k článku
T-Mobile řeší v USA únik dat o desítkách milionů zákazníků od nil nil - No, takže řešením je prostě naučit se soudit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 8. 2021 11:12

    nil nil (neregistrovaný)

    No, takže řešením je prostě naučit se soudit hromadně i o pár dolarů, tedy odpovědnost tady je, tedy pointa vašeho komentáře neplatí ...

    I kdyby Vaše pointa platila, tak nemůžete vymáhat škodu po společnosti za něco, co způsobí, zneužije/využije někdo jiný a způsobí škodu nakonec někdo jiný. Mohl byste hledat nějaké pochybení v zabezpečení, ale to byste potřeboval nějaký minimální standard se kterým vám někdo zaručí, že když ho splníte, tak se nic nestane. Jak víme, takový standard by se jistě našel, ale nakonec nezaručí nic, protože útočníci jsou stále o pár kroků napřed, abych tak řekl.

    Jinými slovy byste mohl maximálně tak žalovat nedbalost. To už by se nejspíš řešilo při hromadné žalobě a upřímně, dát někomu za banální pochybení nebo přehlídnutí pálku i mnoha desítek milionů k náhradě ... to teda dík.Dav se jistě nasytí, ale nepomohlo to ničemu. Nakonec se Vám na to tak akorát každý vykašle.

    Není to zas tak dávno, kdy mě kontaktoval nějaký vykuk a chtěl podepsat NDAčko kteřé říkalo, že pokud by mi někdo i naboural počítač, tak mohou platit i desítky milionů ... prej to lidi klidně podepisují a nemá s tím problém a prej se to nestává a blá blá blá. Tak jsem ho s tím (slušně) poslal někam ... to jistě taky udělalo mnoho lidí.

    19. 8. 2021, 11:12 editováno autorem komentáře