Herní studio Bethesda Softworks je známo několika věcmi: jejich hry vycházejí značně zabugované, jejich hry může komunita snadno modifikovat a značně vylepšovat a v neposlední řadě zejména tváře postav vypadají divně. Je jedno, jestli jde o hru z roku 2002, nebo 2018, tohle jsou stálé vlastnosti. A za všemi stojí firemní herní engine.
Šéf Bethesdy Todd Howard v nedávném rozhovoru již tradičně potvrdil, že firma se Creation Engine nevzdá. I pro nejnovější Fallout 76 na něm proběhly značné modifikace a hlavně tento engine umožňuje studiu vytvářet rozsáhlé světy velmi rychle. Creation Engine tak nalezneme i v před časem ohlášených nadcházejících titulech: nové sérii Starfield a dlouho očekávanému pokračování série The Elder Scrolls (připomeňme, že poslední díl Skyrim vyšel před více než 7 roky). Výhodou setrvání na Creation Engine je samozřejmě i to, že jej herní a modderská komunita důvěrně zná a umí s ním skvěle pracovat.