Zajímavý důsledek pro staré notebooky a počítače běžící na integrovaných GPU Intel má implementace triple-bufferingu v KDE Plasmě 6.1. Hlavní vývojář kompozitoru KDE KWin Xaver Hugl hlásí, že mu chodí zprávy o tom, jak ze sekajících se 30 až 40 fps najednou prostředí běží stabilně při 60 fps. A má k tomu i vysvětlení.
Triple-buffering totiž kompozitor používá jen ve chvíli, kdy z predikce vychází, že renderování dalšího snímku potrvá déle, než refresh obrazu. To vše běží nezávisle na GPU. A zatímco na noteboocích s APU AMD, které mají typicky výkonnější grafické jádro, se tak triple-buffering moc neuplatní, na pomalejších Intelech je v běhu prakticky neustále a uživateli se tak desktopové prostředí stává vizuálně výrazně svižnějším.
Podobně ale nasazení triple-bufferingu zefektivňuje třeba běh s hybridními systémy na bázi CPU Intel a GPU Nvidia, kde kvůli chybě v ovladači Nvidia jsou data při připojení externího monitoru přenášena pomalu, což právě triple-buffering opět kompenzuje. Nedají se čekat neomezené zázraky, ale KWin je schopen zde dosahovat 100 až 120 fps, více možná až Nvidia chybu opraví.