.1 Časté výpadky mob. internetu - normálně obydlená místa, někdy problém, někdy ne
2. Neustálé volání kontraktových firem na prodej tarifů, obtěžování i starších členů rodiny
3. Dražší tarif
4. Laxní operátoři
U T-Mobile jsem byl několikrát a vždycky nějaké debilní problémy. Pravda firemní tarif po jedenkráte měli celkem fajn. Dva roky tam zase nejsem a mám klid ....
První bod: týká se všech operátorů, protože mezi s sebou si pronajímaj vysílače a mají stejnou technologii.
Druhý bod: O2 či jiní dělají to samé, nějaký problém?
Třetí bod: není pravda, pokavaď jste u nich máte levnější některé věci a když umíte obchodovat, dostanete se na nižší tarify.
Čtvrtý bod: to je všude stejné, potřeboval jsem na klatovské pobočce zrušit smlouvu a na pobočce to bylo nemožné a svým způsobem mě posílali do řitního otvoru, hlavně ať cvakám za něco co nepoužívám a ani na tom místě využívání nebydlím a kilo výmluv jak to nejde. Na reklamačním nebyl problém a vše se zrušilo po telefonu, další věcí je, že na jakékoliv pobobčce jakéhokoliv operátora a chcete něco zrušit, koukaj na vás jak vola, jsou nepříjemní, výmluvy a kilo dost obsurdních věcí okolo, které dokážou nasrat. A hlavně když se zeptáte někde u operátora na telefon co vše umí, tak vám to předčítá z toho kde je uvedena cena a dál ani ťuk neví.
Zrovna T-mobile je v pohodě, za to O2 dokáže stahnout zákazníka z kůže.
Asi hodne zalezi od tve (n)asertivity a znalosti ruznych jejich ochcavek. Rict si o vedouciho pobocky, oficialne si stezovat na neschopnost personalu, zadat nahradu skody pres advokata atd. a mas jmeno takove ze se ti pokusi vyjit vstric uz jenom ze strachu ze neco poserou.
@LDASCZ
1. No to je zajímavé. Takže odejdeš od T-Mobile, samozřejmě jezdíš ty samé trasy (domů, práce, město) a pohybuješ se na těch samých místěch (podobně) a najednou nemáš problémy s mob. netem - dlouhodobě. A teď, protože mi říkáš že to tak není, tak mám udělat co? Zahodit, pravda subjektivní, zkušenost a dát na tebe?
2. Taky zajímavé. Co jsem u Vodafone, tak mě s novou nabídkou tarofů za 2 roky nekontaktovali ani jednou. U T-Mobile zhruba 2 - 3 do roka. Lžu?
3. No, nemám. Dohadoval jsem si nový tarif a lěpší jsem si vyhádal u VOdafone. Teda vlastně ne. Dělám si srandu. Vyhádal jsem si lepší u T-Mobile, ale jsem šel k Vodafone abych ti tu mohl tvrdit opak.
4. Tak uznávám, osobní zkušenost s operátory je asi jedinečná, čistě subjektivní a nepřenostitelná. Přesto mám řekl bych lepší u Vodafone ..
Na O2 ser*. To že O2 dokáže někoho strhat pro mě není měřítko kvality u ostatních ...
@Unknown
A nebo se úplně stejně může mýlit on, nebo ty. nepamatuji si za život - a u Vodafone jsem byl aspoň 2x celkově více než 3 roky že by mi kdy někdo volal a nabízel levnější a lepší tarify u Vodafone - tedy u toho samého - ni teď za těch posledních několik. !!!! Ale pozor, neplést s jinými firmami obecně, to ano, to občas někdo zavolá a s tím operátor nic neudělá - bavím se striktně o firmách typu "Dobrý den, tady T-Mobile express, můžeme vám dát levnější volání. Jak to máte teď?" Takové ty kontraktorké - to samé co používá Microsoft na prudění lidí s produkty a při stížnostech řekne "To my ne, to je věc té firmy" ....
Na čtyřku mám svoji teorii. Snad se mi nestalo, že bych někde něco nevyřešil a navíc to jde většinou hladce a s úsměvem. Proto si myslím, že problém jsou hlavně lidi co tam chodí a ne ti co tam celý den sedí. Ti jsou totiž nějakým způsobem proškoleni, regulováni a mají zkušenosti s nejrůznějším přístupem zákazníků. Pak když člověk někam přijde a chová se jak kokot, tak nemůže čekat, že mu protistrana zlíbá ruce. Místo toho se bude podvědomě bránit, třeba tím, že bude odtažitá a ani nenabídne pomoc nad rámec nutného. Jsou to detaily, které si pak příchozí vykládají různě a často nevidí ten hlavní problém - svoje chování. Když mi tedy někdo řekne, že (všichni) operátoři T-Mobile jsou laxní, problém nejspíš nebude v operátorech T-Mobilu :-)
@Cx
Zapoměl jsi započítat, že když čech česky řekne všichni operátoři T-Mobile, tak myslí "všichni se kterými jsem mluvil". Asi logicky, pokud bys volal i 1x za týden, což je pro normálního zákazníka extrém, tedy už by to ani nebyl normální zákazník, tak při frekvenci jejich střídání (směny a vůbec zam. poměr) je stejně asi nemůžeš trefit všechny. A tím se dostávám k druhé věci kterou jsi zapoměl započítat a to je ta, že operátoři jsou taky jenom lidi, taky dělají chyby, taky mají své nálady a dost jich - speciálně když s tím chtějí seknout - může prostě být nepříjemný nebo něco podělat. Ano, taky bych řekl, klidně bych si na to vsadil, že daleko častěji se hovadské chování přinese ze strany zákazníka, přesto bych nějaké svědomité, moudré a všeznalé polobohy z operátorů nedělal. Uvědom si také, že slušnost a schopnost je víc než nemluvit sprostě.
I kdyby měl často, tak T-mobile se znich dokáže učit. Ne jako tfuj O2. Udělá chybu a jede dál, udělá menší změnu, ale ta prava chyba je jen a jen skrytá, T-mobile aspoň se snaží díru zalepit či vymyslet trvalé řešení.
Ale co se týče chyb tak jsou všude, těžké je najít natož fixnout v některých případech. Chyby tu budou s námi dost dlouho. Jestli jseš zásadovej a držíš se, že nemůže být chyba, tak pravděpodobně jseš rudý seveřan (nemyslím to jako urážku, ale oni měli takovou ideologii, jen na to narážím).