Diky Vulkanu se Steamu, linuxu dari, skoky ve vykonu jsou obrovske, a to jde o prvni verze portu a ovladacu, jeste bude krasne co optimalizovat.
Tim, ze Vulkan se ukazuje tak super a jede pod Lin/Win/Android...myslite, ze iOS/OSX se podvoli a nasadi ho taky, namisto toho sveho Metal/Mantle, nebo co.. ? Bylo by to super, herni enginy pojedou (jako vyse) na vulkanu a hry budou krasne chodit na vsech platformach out of the box.
Je to Metal. A pochybuju, ze se Vulkan v dohledne dobe objevi na iOS/macOS. Mozna casem, ale ted Apple bude tlacit Metal co to pujde.
Alebo sa prida podpora Metalu do LLGL
LLGL Aims To Be Abstraction Layer For OpenGL, Direct3D 11/12 & Vulkan
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=LLGL-Abstract-Graphics-APIs
Teda knizncia, ktora to predklada do ronzych graficyach API.
uplne si nejsem jisty smyslem "abstraction layers" pro Vulkan (potazmo d3d 12), ktery vznikl jako nizkourovnova alternativa k OGL, aby slo z HW vymacknout maximum - pro ty, co to opravdu umi.
Tj, herni enginy by mely byt ve Vulkan, velke hry jsou postavene uz na konkretnim enginu, a pokud si clovek bude psat nejakou graf. aplikaci, nepredpoklada se, ze bude potrebovat vulkan, ale sahne po OGL apod.
Prečo by sa nedali programovat? (https://forum.unity3d.com/threads/unity-on-linux-release-notes-and-known-issues.350256/#post-2648924).
Celkom dobry skok opengl vs vulkan je v hre madmax. Mne to skocilo viac ako 100%.
Tak stale linuxova podpora Unity IDE neni v oficialni nabidce: https://store.unity.com/download?ref=personal
Takze tak o vyvoji na Linuxu...
A může mě někdo nasměrovat ? Já na ofiko stránkách vidím jen verzi pro WIN a MAC: https://store.unity.com/download?ref=personal
Možná spíš zkus najít balíček, repozitář (nebo pro Ubuntu PPA) pro svou distribuci. Arch to má v AUR, návod pro Ubuntu jsem našla tady http://news.softpedia.com/news/ubuntu-make-now-lets-users-install-the-unity-3d-editor-in-ubuntu-linux-490625.shtml
Běhá to pěkně, ale pořád je to beta, tak to asi příliš nezveřejňují :)