No jako firemní zákazník shrnu osobní pozorování.
Domácím užívatelům už podruhé zrychlili internet, my máme prd. Zato nám však dali sankci 700 Kč za každý měsíc zbývající do konce povinného závazku 12 měsíců bez ohledu na to, jestli za to máme nějakou slevu.
Fyzicky jdeme po úplně stejných kabelech, máme úplně stejné modemy, jen teda musím uznat, že jsme si vydupali některé ústupky na straně zařízení, například Compal jsme měli dřív než se dával veřejnosti a Technicolor na výslovný zákaz nás minul.
Dále nám garantují SLA, které stejně nedodržují, z jeho porušení neplynou žádné sankce a průběžně se garantovaný údaj snižuje.
Taky nám garantují support 24/7 s garancí reakce do 30s, realita je taková, že kdykoli mimo běžnou pracovní dobu Vám plechová huba řekne, že zavolají zpět zítra a praští Vám s tím.
Plánované výpadky obvykle vůbec nehlásí a když se na suppor prokoušete, tak jsou velmi překvapení, že firma potřebuje internet taky v noci :D
Tohle téma by vydalo ještě tak na tři strany, ale asi pokračovat nemá smysl. Jo ještě jedna perlička, když jsme otevřeli (záměrně) porty, které se UPCčku nelíbily, tak nám psali, že pokud je nezavřeme, tak nás odpojí bez jakéhokoli reálného důvodu.