Názor k článku
V Japonsku doporučují dát uživatelská jména a hesla do závěti od Jimmy - Ono každá firma se chová jinak. Už jsem...

  • 23. 11. 2024 14:57

    Jimmy

    Ono každá firma se chová jinak. Už jsem bohužel přepis po úmrtí řešil. Vše jsem obcházel s úmrtním listem. Mobilní operátor byl bez problémů, ukončili smlouvu hned (mrtvý už zjevně volat nebude). ČEZ byl bez problémů, převedli smlouvu bez jakýchkoliv otázek. Plyn (budoucí Innogy) trvali na tom podepsat smlouvu s čestným prohlášením že jsem nový majitel nemovistosti. To v té době ještě nebyla pravda, tak po chvíli dohadování jsem podepsal smlouvu s prohlášením že jsem pravděpodobně budoucí majitel nemovitosti. Vodárna přepis bez problémů ale nebyli ochotní říct kolik se platilo dosud a kolik mám tedy nastavit zálohy. Zpětně mě štve že jsem tehdy nenechal nastavit 1 kč. Trvalé platby z účtů vesele odcházeli a nešlo s tím nic dělat. Dědické řízení trvalo téměř 2 roky, takže bylo nutné vyřešit převody plateb dříve po skončení dědického řízení.