Hlavní navigace

Názor ke zprávičce V NIX.CZ zlobí jeden ze switchů od j - SLAcka jsou prevazne nanic, to je jen takova...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 8. 2013 12:25

    j (neregistrovaný)

    SLAcka jsou prevazne nanic, to je jen takova vejicka, protoze stejne neexistuje dodavatel, kterej by ti ve smlouve podepsal, ze pri nedodrzeni SLA uhradi veskery skody.

    Ostatne, kdyz si realne prectes vsemozny supporty a jeich pravidla, tak zjistis, ze ten nejlepsi support ti tak maximalne zajistuje, ze do tech 4 hodin ti nekdo zvedne telefon a rekne "OK, berem na vedomi". Vubec nikde neni receno, ze a za jak dlouho bude problem vyresen (pripadne to jsou minimalne dny).

    Chtel sem kdysi pro jednoho zakaznika od dellu support (a bylo mi opravdu jedno kolik si za to reknou), kterej zajisti, ze do 4 hodin od nahlaseni problemu problem vyresej - trebas tim, ze privezou kompletni hw. Nebyli schopni neco takovyho poskytnout ... ani za penize ne ...