Hlavní navigace

Názor k článku
Valve potvrdila Steam pro Linux, nejprve bude pro Ubuntu od dip - Ale jakto? Neplette si .NET a C#. NET...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2012 13:34

    dip (neregistrovaný)

    Ale jakto? Neplette si .NET a C#. NET je API, c# je jazyk. A WinRT je API. Jak si predstavujete, ze .NET API bude moznosti pro WinRT API? Bud budete pouzivat pro vase programy .NET nebo WinRT. Kdyby .NET bylo vhodne API (spolu s managed kodem, VM atd.) pro Metro aplikace, tak by jej MS pouzil. Misto toho si zavedl uplne nove, vhodne pro nativni kod. Nejsem na toto expert, ale diky rozdilne povaze obou pujdou asi tezko kombinovat.

    Pokud dam tolik penez do vyvoje API a s nim souvisejicich veci, tak pokud bych s nim byl spokojeny, nezavadel bych neco uplne jineho. Coz MS udelal a tim rika, ze .NET byl krok vedle. Jak to cist jinak nevim...

    Ve Win8 asi bude .NET z duvodu kompatibility. Ale uz ne jako preferovane API pro psani novych Metro programu.