Názor k článku
Valve zpřístupnilo vrstvu pro překlad Direct3D do OpenGL pod svobodnou licencí od KarelI - Porovnavam C# v MSVS2010 (popravde nevim jak je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2014 9:34

    KarelI

    Porovnavam C# v MSVS2010 (popravde nevim jak je to v posledni verzi) a javu v netbeans, editor, doplnovani, refactoring atd. to je proste nebetycnej rozdil. Ted to zkousim, i na jednoduchym kusu kodu musim v tom c# zmacknout 2x tolik klaves abych dostal to samy. Treba kdyz pisu for each, tak nb zkusi najit co by se dalo projit a samo to doplni vcetne typu atd. Vetsinou jen zmacknu enter ze to beru, kdyz ne, zmenim kolekci a ono to samo predela zbytek. Kdyz se mi nelibi nazev promenne, je to na dva uhozy. To studiu se musi vsechno poctive napovedet.

    A to prosim se velikost instalacky muze smele porovnavat s velikosti patchu na VS a .net.