Možná jsem náročnej, ale mě to moc působivé nepřišlo. Jsem zvyklý na to, že prezentační videa většinou ukazují propagovanou věc v tom nejlepším možném světle, tzn. podstatně lépe, než má běžný člověk šanci vidět při normálním použití.
No a když jsem koukal na toto video, tak bylo jasně vidět, že i u poměrně jednoduchého tvaru, jako je tento, měl SW výrazný problém a i na konci, po několikero otočeních tam zůstávaly nadbytečné trojúhelníky. A to se snímal tvar skládající se ze dvou kvádrů, jednoho čtyřbokého jehlanu a jednoho hranolu, který mohl být primitivnější tak maximálně tím, že by nedocházelo k průniku jednotlivých elementů.
Těžko si dokážu představit, co by podobný soft dělal, kdyby bylo třeba nasnímat nepravidelné, komplikované tvary.
Možná není tak novátorský samotný fakt 3d-izace, jako spíš přístup (probabilistic cosi) oproti standardnímu, např googleearth-ímu „detekuj hranu → napasuj do hran kvádr XOR jehlan XOR něco jiného“. Nechci shazovat ani onoho číňana/ku, ani GE, ani neregistrovaného, projděte si video a udělějte si obraz sami
Az na tych par nedostatkov v polygonoch, (sposobenych nedostatocnou rotaciou objektu a tienenim ruky) to funguje v celku dobre. Ak si predstavite kolko operacii musi koli tomuto vykonat ludsky mozog, ktory ma navyse situaciu ovela lahsiu vdaka binokularnemu videniu, tak to funguje priamo skvele.
Hold, priroda velmi dobre vie preco dava tvorom 2 a viac oci :)