Mně to přijde málo, je to zlomek toho, co v USA stojí obyčejná kabelovka plná reklam. Typická měsíční cena domácnosti za kabelovku je hodně přes $100/měsíc. A ta kabelovka přináší ve srovnání s youtube daleko menší užitek.
Neviem ako to je v USA, ale ak je to podobné ako u nás, čo sa obsahu týka, tak nechápem kto by platil $100/mesiac len aby mohol sledovať reklamy občas prerušené trápnymi reality show. I zadarmo je to drahé. Dnes bežná komerčná TV nemá absolútne žiadny zmysel. To už radšej budem pozerať na rybičky v akváriu.
YouTube má aj kvalitný obsah, to je pravda. Ale vzhľadom k tomu že ich vyhľadávač je tak špatný, tak to dáva len odpad do popredia, a tie reklamy nie sú únosné. Bez AdBlockeru sa to proste nedá. Ja to používam len na hudbu aj to ale používam adblocker, a nech sa im to nepáči a nech mi tu ľudia kecajú ako tvorcov okrádam o peniaze,... mne je to jedno... zavinil si to YouTube sám ich blbou politikou.
- Upadající kvalita videí
- Stále nenažranější Youtubeři
- Úpadek zájmu u mladé generace (Twitch, Onlyfans)
- Konkurence ze strany dalších sítí (Videa na FB, Shittru...)
- Stále víc a víc nenažranější youtubeři (pro pořádek dávám dvakrát)
- Syndrom hnusného molochu, kdy už to dávno není mladá a dynamická společnost
- Rozmělnění reklamy mezi mnohem víc firem
- Rozmach platforem jako Skyshowtime, Netflix, které sice nejsou konkurencí YT, ale lidé víc čučí tam a méně na YT
Malý youtubeřík nikoho nezajímá, někdo s padesáti miliony sledujících si už může diktovat podmínky a vyhrožovat, že půjde ke konkurenci a sledující vezme sebou. Což se i děje. Nebo vážně myslíš, že Youtuber s 225 578 304 429 shlédnutí má podmínky jako "Pepíčkova modelína"? Takových je pár, ale mají 24/7 k dispozici support a úplně jiné podmínky.
Koukni na ta čísla:
https://www.socialtracker.io/toplists/top-100-youtube-users-by-subscribers/
No já nevím, když i třeba streamerky z Hololive měly několikrát ban na základě nějakého bota bez jakékoli kontroly člověkem (a to Hololive dohromady těch 50M sledujících zcela jistě má a generuje pro YT neskutečné peníze), tak bych neřekl že YT přistupuje k těm velkým nějak zásadně jinak než k náhodnému Lubošovi Lakatošovi co točí videa o opravách traktorů.
Tak hololive byla nařčena za softporno. Což pro twitch a jiné platformy problém není...
Pokud bude youtube udržovat standard, tak to půjde pomalu ke dnu... když, ale od toho odpustí, půjde ke dnu společnost...
Další věcí je, že já bych byl ochoten klidně do těch 50 korun měsíčně dát... ale to radši adblock...
Ještě doplním, že tohle je poněkud zajímavější statistika, než nějací odběratelé:
https://playboard.co/en/youtube-ranking/most-superchatted-all-channels-in-worldwide-total
S tou upadajúcou kvalitou videí nemôžem súhlasiť. Praveže tam pribúda veľa dobre produkovaných videí so zaujímavým obsahom. Problém je však, že už je tam veľa reklamy.
Áno, možno v globále je tých horších videí tiež veľa, ale nie je to také hrozné. Obvzlášt keď to vzniklo ako platforma na zdieľanie roztrasených videí s mačkami.
Ano, na YT se objevují i kvalitní videa, ale opravdu dobrý obsah se právě stěhuje jinam.
Třeba tenhle: https://www.youtube.com/watch?v=QYoNjMNBkUA
(Má YT jako propagační kanál.)
No a nebudu mluvit o tom, kolik jsem utratil na Udemy a kolik utrácím na YT (nic).
Mimo to, reklama na YT se stává stále agresivnější a často i nepřeskočitelná = začal jsem konečně uvažovat od blockeru...
Je ich veľa, mohol by som dlho menovať. Aký si youtube spravíte, taký máte.
Nie sú to roztrasené videá o mačkách, ako si tu vymýšľa RRŠ. Práve sú to dobré kanály. A v mobiloch je stabilizácia už LOL. To by vedel, ak by nemal telefón na kľuku.
Slyšel jsem, že agresivní reklama "má lidi donutit" k přechodu na placené členství.
Takové "když je budeme fakt hodně otravovat, tak potáhnou nebo si zaplatí placené členství". Je fakt, že příjmy z reklamy jim asi klesají kvůli konkurenci a zbavit se části otrapů pro ně může představovat úsporu. Kdo ví.
A protoze jde YT do haje, tak Google tam zmeni algoritmus doporucovani a i velke kanaly prestanou nabirat nove divaky, protoze proste nejsou videt - a to pozor - do doby nez tvurci nezacnou za propagaci sveho kanalu platit.
A vysledek? Tvurci jsou z toho, ze co doposud fungovalo, najednou nefunguje a namisto vydelku si musi dosah dotovat celkem vedle jak ta jedle. Plus se rozmahaji AI kanaly s remixi cizich videi, ktere si propagaci plati a cele to diverguje velice zhoubne, ze ten YT je najednou zumpa.
A to jeste nemluvim o spamu v komentarich, ktere YT nechce resit - a nechava si kazit povest.