Ano, ale QR kod je stale rozsirejsi ako verejne skracovace.
O tom dost pochybuju. I když bych dal stranou t.co, který používá Twitter pro všechny odkazy.
Skracoavce mali svoj vyznam, ked sa este nerobili pekne URL a vsteko sa pchalo do query stringu.
Pěkná URL se dělají často kvůli vyhledávačům a zdaleka ne vždy v nich jde o to, aby byla krátká, naopak. Podívejte se třeba na zdejší URL.
Navyse ak sa bavime o reklame, plagatoch, alebo niecom co ma marketigove ucely, tak to zvycajne ma kratku a lahko zapametovatelnu adresu ako https://pouzijemnatoqr.code alebo ma firma vlastny skracovac.
Ano, to jsou některé možnosti. A někdo použije zkracovač. Protože není z firmy, která by měla vlastní zkracovač, nemůže ovlivnit adresu a přesto chce mít krátkou adresu, která půjde napsat ručně, nadiktovat, nebude hrozit, že se v textu špatně zalomí a rozbije.