Ne, to je jenom dnešní nesmyslná móda, že se škáluje tak, že se do toho nasypou peníze.
Pokud tato změna ušetří 35ms na miliónech počítačů při miliardách restartuj, tak je to naprosto skvělý počin.
A ta úspora tam bude i přesně pro ty, co mají pocit, že mají k dispozici nekonečně velký výpočetní výkon.
Nevim jak u vas, ale po otoceni klicku zadny obraz z kamery nemam a jestli ma nekdo pocit ze 35ms spasi svet, tak prosim o stejny matros.
Nez budu mit pod rukou milardu zarizeni a miliardkrat je restartuji, abych usetril 19min zivota, tak si myslim ze ani kosti uz nebudou v pevnem stavu.
Kdybychom se bavili o 1s, tak nereknu. Ale 35ms???
Že to v embedded může být zajímavé chápu jakkoliv tomu mohu spíše jen věřit protože embedded segmentu nijak zvlášť nerozumím. Ale jinak děkuji; když otočím klíčkem, žádná zbytečnost v podobě parkovací kamery mě naštěstí opravdu neobtěžuje, prostá akustická indikace je podstatně užitečnější. S tématem to ale pochopitelně nesouvisí.
"prostá akustická indikace je podstatně užitečnější"
Tohle může tvrdit jen ten kdo parkovací kameru nemá. Zatímco čidla pípají s tím, že se někde k něčemu blížím ať už je to pravda nebo ne (např. vysoká tráva vs osamělý sloupek), tak na kameře vidím přesně k čemu se blížím a jak je to daleko. A zatímco pod cca 15 cm už čidla nic dál neindukují, tak s kamerou mohu najet na centimetry přesně (což se hodí při podélném parkování, při srovnání pak samozřejmě popojedu dopředu aby mezeru udělal cca rovnoměrnou z obou stran auta).
Pouzivate taky manualni prevodovku? A ridici jednotku bych u milovnika veteranu hledal tez tezko ze? Co radio? Mechanicka stupnice? Co to je za veterana? Pockejte az to jednou nacouvate do maleho fakana ktereho neni sance videt. Tohle je moje nocni mura pri manipulaci s velkym autem na parkovistich u stanku konzumu kde je nechaji behat mezi auty matky s mlikem na mozku.
Ty kamery kolem auta vyrazne pomuzou. Dokonce i kdyz ma clovek pripojen naklad - kamera pri tahani lodi ma privesu pomaha tez.
Pokud auto nemá obdobu sentry mode, tak podle mě startuje načisto. Však to taky chvíli trvá. Ono taky provozovat ten počítač žere docela baterku. Vzdálené ovládání (předvyhřát, předchladit) podle mě na běžných autech řeší oddělený mini-počítač. Koneckonců v autech mimo Teslu je typicky hromada black-boxů a každý dělá jen jednu věc.
12. 8. 2024, 14:02 editováno autorem komentáře