Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Tvorba grafického uživatelského rozhraní v Pythonu s využitím frameworku PySide Python 28. 11. 2017 9
Framework Torch: základy práce s neuronovými sítěmi 23. 11. 2017 5
Hexadecimální prohlížeče a editory s textovým uživatelským rozhraním 21. 11. 2017 33
Framework Torch: modul pro zpracování rastrových obrázků (dokončení) 16. 11. 2017 3
Tvorba GUI v Pythonu: použití želví grafiky společně s knihovnou appJar 14. 11. 2017 5
Framework Torch: modul pro zpracování rastrových obrázků 9. 11. 2017 2
Tvorba GUI v Pythonu: widgety pro zobrazení grafických informací nabízené knihovnou appJar Python 7. 11. 2017 -
Framework Torch: pokročilejší operace nad vektory a maticemi 2. 11. 2017 8
Tvorba GUI v Pythonu: widgety pro zobrazení tabulek a stromů v knihovně appJar Python 31. 10. 2017 -
Framework Torch: serializace a deserializace tenzorů, práce s grafy 26. 10. 2017 6
Tvorba GUI v Pythonu: menu, toolbary a widgety pro vstup textu v knihovně appJar Python 24. 10. 2017 9
Torch: framework pro strojové učení i pro zpracování vektorů a tenzorů 19. 10. 2017 5
Tvorba grafického uživatelského rozhraní v Pythonu: dokončení popisu widgetů v knihovně appJar Python 17. 10. 2017 3
Torch: framework pro strojové učení i pro zpracování vektorů a tenzorů 12. 10. 2017 6
Tvorba grafického uživatelského rozhraní v Pythonu: widgety v knihovně appJar Python 10. 10. 2017 -
Interní reprezentace numerických hodnot: od skutečného počítačového pravěku po IEEE 754–2008 (dokončení) 5. 10. 2017 10
Tvorba grafického uživatelského rozhraní v Pythonu s využitím knihovny appJar Python 3. 10. 2017 2
Interní reprezentace numerických hodnot: od skutečného počítačového pravěku po IEEE 754–2008 28. 9. 2017 34
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: použití dialogových oken v knihovně Tkinter Python 26. 9. 2017 2
Interní reprezentace řetězců v různých jazycích: od počítačového pravěku po současnost 21. 9. 2017 36
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: další možnosti nabízené widgety Text a ScrolledText Python 19. 9. 2017 1
Coconut aneb funkcionální nadstavba nad Pythonem (2.část) 14. 9. 2017 5
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: kouzla s kreslicí plochou (dokončení) Python 12. 9. 2017 7
Coconut: funkcionální jazyk s pattern matchingem kompatibilní s Pythonem Python 7. 9. 2017 24
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: kouzla s kreslicí plochou (2. část) 5. 9. 2017 20
Piston – knihovna pro práci s 2D i 3D grafikou v Rustu 31. 8. 2017 4
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: kouzla s kreslicí plochou (canvasem) 29. 8. 2017 9
Dyon: spojení předností Rustu a dynamicky typovaných programovacích jazyků (2.část) 24. 8. 2017 5
Dyon: spojení předností Rustu a dynamicky typovaných programovacích ja­zyků 17. 8. 2017 33
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: menu v knihovně Tkinter 15. 8. 2017 15
Užitečné nástroje pro programovací jazyk Rust: rustup a rust-clippy 10. 8. 2017 3
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: knihovna Tkinter (3.část) 8. 8. 2017 7
Programovací jazyk Rust: knihovna ndarray pro práci s n-rozměrnými poli (dokončení) 3. 8. 2017 -
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: knihovna Tkinter (2.část) 1. 8. 2017 12
Programovací jazyk Rust: knihovna ndarray pro práci s n-rozměrnými poli (2) 27. 7. 2017 10
Grafické uživatelské rozhraní v Pythonu: knihovna Tkinter 25. 7. 2017 20
Grafická nadstavba nad GNU Debuggerem gdbgui a její alternativy 20. 7. 2017 17
Knihovny pro tvorbu grafického uživatelského rozhraní v Pythonu 18. 7. 2017 67
Rust: knihovna ndarray pro práci s n-rozměrnými poli 13. 7. 2017 7
Instrukční sada AArch64: technologie NEON 11. 7. 2017 7