Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Historie vývoje počítačových her (50. část - další programové vybavení mikropočítačů Amiga) 1. 11. 2012 32
Programovací jazyk Clojure 21: ClojureScript aneb překlad Clojure do JavaScriptu 30. 10. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (49. část - programové vybavení mikropočítačů Amiga) 25. 10. 2012 18
Programovací jazyk Clojure 20: vývojová prostředí pro Clojure (integrace Vimu s REPL) 23. 10. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (48. část - multimediální herní konzole Commodore CDTV) 18. 10. 2012 18
Programovací jazyk Clojure 19: vývojová prostředí pro Clojure 16. 10. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (47. část - další vybrané hry dostupné pro konzoli SNES) 11. 10. 2012 11
Programovací jazyk Clojure 18: základní techniky optimalizace aplikací 9. 10. 2012 2
Historie vývoje počítačových her (46. část - hry pro konzoli SNES) 4. 10. 2012 8
Programovací jazyk Clojure 17: využití standardních maker v praxi 2. 10. 2012 3
Historie vývoje počítačových her (45. část - grafický subsystém herní konzole SNES) 27. 9. 2012 6
Programovací jazyk Clojure 16: složitější uživatelská makra 25. 9. 2012 1
Historie vývoje počítačových her (44. část - šestnáctibitová herní konzole SNES) 20. 9. 2012 24
Programovací jazyk Clojure 15: tvorba uživatelských maker 18. 9. 2012 4
Historie vývoje počítačových her (43. část - hry pro konzoli Sega Mega Drive/Sega Genesis: dokončení) 13. 9. 2012 13
Programovací jazyk Clojure 14: základy práce se systémem maker 11. 9. 2012 2
Historie vývoje počítačových her (42. část - další hry pro konzoli Sega Mega Drive/Sega Genesis) 6. 9. 2012 43
Programovací jazyk Clojure 13: překlad programů z Clojure do bajtkódu JVM (pokračování) 4. 9. 2012 5
Historie vývoje počítačových her (41. část - hry pro konzoli Sega Mega Drive/Sega Genesis) 30. 8. 2012 21
Programovací jazyk Clojure 12: překlad programů z Clojure do bajtkódu JVM 28. 8. 2012 2
Historie vývoje počítačových her (40. část - popis herní konzole Sega Mega Drive/Sega Genesis) 23. 8. 2012 15
Programovací jazyk Clojure 11: generátorová notace seznamu (list comprehension) 21. 8. 2012 8
Historie vývoje počítačových her (39.část - čtvrtá generace herních konzolí aneb 16bitová éra) 16. 8. 2012 2
Programovací jazyk Clojure 10: kooperace mezi Clojure a Javou (pokračování) 14. 8. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (38.část - přehled prvních tří generací domácích herních konzolí) 9. 8. 2012 17
Programovací jazyk Clojure 9: validátory, pozorovatelé a kooperace mezi Clojure a Javou 7. 8. 2012 3
Historie vývoje počítačových her (37. část - hry pro kapesní konzoli Sega Game Gear) 2. 8. 2012 4
Programovací jazyk Clojure 8: identity, stavy, neměnné hodnoty a referenční typy 31. 7. 2012 4
Osmibitová kapesní herní konzole Sega Game Gear 26. 7. 2012 15
Programovací jazyk Clojure 7: další podpůrné prostředky pro paralelní programování 24. 7. 2012 17
Osmibitové herní konzole TurboGrafx-16 a TurboExpress 19. 7. 2012 14
Programovací jazyk Clojure 6: futures nejsou jen finanční deriváty 17. 7. 2012 2
Historie vývoje počítačových her (34. část - hry pro kapesní konzoli Atari Lynx) 12. 7. 2012 18
Clojure a bezpečné aplikace pro JVM: sekvence, lazy sekvence a paralelní programy 10. 7. 2012 15
Clojure aneb jazyk umožňující tvorbu bezpečných vícevláknových aplikací pro JVM (4.část - kolekce, sekvence a lazy sekvence) 3. 7. 2012 14
Historie vývoje počítačových her (33.část - osmibitová kapesní herní konzole Atari Lynx) 28. 6. 2012 8
Clojure aneb jazyk umožňující tvorbu bezpečných vícevláknových aplikací pro JVM (3.část - funkcionální programování) 26. 6. 2012 46
Historie vývoje počítačových her (32.část - hry pro konzole Game Boy a Game Boy Color) 21. 6. 2012 19
Clojure aneb jazyk umožňující tvorbu bezpečných vícevláknových aplikací pro JVM (2.část) 19. 6. 2012 28
Historie vývoje počítačových her (31.část - herní klasiky portované na konzoli Game Boy) 14. 6. 2012 12