Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Historie vývoje počítačových her (10. část - herní klasiky z let 1981-1984 pro Atari 2600) 12. 1. 2012 34
Pohled pod kapotu JVM (5.část - popis virtuálního stroje Javy) Java 10. 1. 2012 4
Historie vývoje počítačových her (9.část - hry pro konzoli Atari 2600 uložené ve 2048 bajtech) 5. 1. 2012 41
Pohled pod kapotu JVM (4.část - dokončení popisu struktury souborů .class) 3. 1. 2012 11
Historie vývoje počítačových her (8.část - nejznámější hry vytvořené pro herní konzoli Atari 2600) 29. 12. 2011 37
Pohled pod kapotu JVM (3.část - pokračování popisu struktury souborů .class) 27. 12. 2011 6
Historie vývoje počítačových her (7.část - osmibitová herní konzole Atari 2600) 22. 12. 2011 22
Pohled pod kapotu JVM (2.část - podrobnější analýza obsahu constant poolu) 20. 12. 2011 -
Historie vývoje počítačových her (6.část - videohry a domácí herní konzole) 15. 12. 2011 31
Pohled pod kapotu JVM (1.část - prohlížení a modifikace bajtkódu) 13. 12. 2011 23
Historie vývoje počítačových her (5.část - textovky společnosti Level 9) 8. 12. 2011 20
Výuka programování - nástroje pro ilustraci činnosti mikroprocesoru (2) 6. 12. 2011 16
Historie vývoje počítačových her (4.část - zlatá éra textovek) 1. 12. 2011 23
Výuka programování – nástroje pro ilustraci činnosti mikroprocesoru 29. 11. 2011 83
Historie vývoje počítačových her (3.část - hry v textovém režimu) 24. 11. 2011 25
Historie vývoje počítačových her (2.část - věk simulací) 22. 11. 2011 30
Scratch - plnohodnotný programovací jazyk nebo jen dětské puzzle? (5. část: projekt Panther) 15. 11. 2011 2
Historie vývoje počítačových her (1.část - první milníky) 10. 11. 2011 47
Scratch - plnohodnotný programovací jazyk nebo jen dětské puzzle? (4. část: pokročilá práce s BYOB) 8. 11. 2011 8
Textový editor Vim jako IDE (18. část – konfigurace a překlad Vimu) 3. 11. 2011 -
Scratch - plnohodnotný programovací jazyk nebo jen dětské puzzle? (3. část: Scratch a BYOB) 1. 11. 2011 6
Textový editor Vim jako IDE (17. část – kooperace mezi Vimem a jazykem Perl) Vim 27. 10. 2011 -
Scratch: plnohodnotný programovací jazyk nebo jen dětské puzzle? (2. část) 25. 10. 2011 15
Textový editor Vim jako IDE (16. část – kooperace mezi Vimem a skriptovacími jazyky) 20. 10. 2011 2
Scratch: plnohodnotný programovací jazyk nebo jen dětské puzzle? 18. 10. 2011 81
Textový editor Vim jako IDE (15.část – editace XML a HTML) 13. 10. 2011 2
Instrukce typu SIMD na mikroprocesorech RISC (3.část - MIPS-3D a VIS) 11. 10. 2011 5
Textový editor Vim jako IDE (automatické formátování textů: dokončení) 6. 10. 2011 8
Instrukce typu SIMD na mikroprocesorech RISC (2. část) 4. 10. 2011 2
Textový editor Vim jako IDE (14.část: automatické formátování textů) 29. 9. 2011 24
Instrukce typu SIMD na mikroprocesorech RISC 27. 9. 2011 6
Textový editor Vim jako IDE (12.část: konfigurace pravítka a stavového řádku) 22. 9. 2011 -
SIMD instrukce v moderních mikroprocesorech řady x86 (3.část: SSE2) 20. 9. 2011 1
Textový editor Vim jako IDE (11.část: přenos textů mezi Vimem a dalšími aplikacemi) Vim 15. 9. 2011 1
SIMD instrukce v moderních mikroprocesorech řady x86 (2.část: SSE) 13. 9. 2011 11
Textový editor Vim jako IDE (10.část: různé tipy a triky) Vim 8. 9. 2011 2
SIMD instrukce využívané v moderních mikroprocesorech řady x86 6. 9. 2011 12
Vektorové procesory aneb další pokus o zvýšení výpočetního výkonu počítačů 25. 8. 2011 6
Textový editor Vim jako IDE (9.část: pluginy Netrw a snipMate) Vim 23. 8. 2011 3
Textový editor Vim jako IDE (8.část) Vim 18. 8. 2011 -