Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Historie vývoje počítačových her (165. část – kombinace plošinovek, logických her a adventure) 9. 4. 2015 16
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (4.část) Vim 7. 4. 2015 9
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (pluginy pro Leiningen) 2. 4. 2015 -
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (3.část) Vim 31. 3. 2015 5
Programovací jazyk Clojure a databáze (1.část) 26. 3. 2015 6
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (2.část) Vim 24. 3. 2015 12
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (6) 19. 3. 2015 1
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim Vim 17. 3. 2015 22
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (5) 12. 3. 2015 -
Historie vývoje počítačových her (164. část – plošinovky v první polovině devadesátých let minulého století II) 10. 3. 2015 12
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (4) 5. 3. 2015 5
Historie vývoje počítačových her (163. část – plošinovky v první polovině devadesátých let minulého století) 3. 3. 2015 13
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (3) 26. 2. 2015 4
Historie vývoje počítačových her (162. část – další hry využívající koncept plošinovek) 24. 2. 2015 19
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (2) 19. 2. 2015 6
Historie vývoje počítačových her (161. část – plošinovky ve druhé polovině osmdesátých let) 17. 2. 2015 37
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure 12. 2. 2015 11
Historie vývoje počítačových her (160. část – dokončení popisu klasických plošinovek z první poloviny osmdesátých let) 10. 2. 2015 20
Nástroje pro tvorbu UML diagramů z příkazové řádky (II) 5. 2. 2015 14
Historie vývoje počítačových her (159. část – plošinovky odehrávající se ve starověkých pyramidách a chrámech) 3. 2. 2015 40
Nástroje pro tvorbu UML diagramů z příkazové řádky 29. 1. 2015 32
Historie vývoje počítačových her (158. část – plošinovky na osmibitových mikropočítačích) 27. 1. 2015 13
Nástroje pro tvorbu grafů a diagramů z příkazové řádky 22. 1. 2015 28
Historie vývoje počítačových her (157. část – od bludišťovek k plošinovkám) 20. 1. 2015 30
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (12 – překlad operací s reálnými čísly) 15. 1. 2015 5
Historie vývoje počítačových her (156. část – bludišťovky IV) 13. 1. 2015 20
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (11 – JIT překlad do nativního kódu procesorů s architekturami x86 a ARM) 8. 1. 2015 2
Historie vývoje počítačových her (155. část – klasické bludišťovky III) 6. 1. 2015 22
Historie vývoje počítačových her (154. část – další známé bludišťovky) 23. 12. 2014 10
Historie vývoje počítačových her (153. část – fenomén bludišťovek) 18. 12. 2014 19
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (10 – JIT překlad do nativního kódu) 16. 12. 2014 4
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (9 – další vlastnosti trasovacího JITu) 11. 12. 2014 4
Atom: moderní textový editor (dokončení) 9. 12. 2014 56
Atom: moderní textový editor 4. 12. 2014 82
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (8 – základní vlastnosti trasovacího JITu) 2. 12. 2014 3
Historie vývoje počítačových her (152. část – vlastnosti systému Inform 7) 27. 11. 2014 7
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (7 – dokončení popisu mezijazyka LuaJITu) 25. 11. 2014 -
Historie vývoje počítačových her (151. část – Inform7: jeden z nejpropraco­vanějších nástrojů pro tvorbu textovek) 20. 11. 2014 35
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (6 – překlad programových smyček do mezijazyka LuaJITu) 18. 11. 2014 -
Historie vývoje počítačových her (150. část – specializované nástroje a jazyky pro tvorbu textovek) 13. 11. 2014 13