Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Historie vývoje počítačových her (133. část – od textovek ke grafickým adventurám III) 3. 7. 2014 14
Pohled pod kapotu JVM – přístup k prvkům složených datových typů v JVM, Lua VM a Python VM (pokračování) Java 1. 7. 2014 2
Historie vývoje počítačových her (132. část – od textovek ke grafickým adventurám II) 26. 6. 2014 8
Pohled pod kapotu JVM – přístup k prvkům složených datových typů v JVM, Lua VM a Python VM 24. 6. 2014 -
Historie vývoje počítačových her (131. část – od textovek ke grafickým adventurám) 19. 6. 2014 25
Pohled pod kapotu JVM – práce s parametry funkcí a složené datové typy v JVM, Lua VM a Python VM Java 17. 6. 2014 10
Historie vývoje počítačových her (130. část – české dungeony a série Elvira) 12. 6. 2014 10
Pohled pod kapotu JVM – překlad dalších řídicích struktur do bajtkódů JVM, Lua VM a Python VM Java 10. 6. 2014 2
Historie vývoje počítačových her (129. část – Lands of Lore a herní série Realms of Arkania) 5. 6. 2014 24
Pohled pod kapotu JVM – překlad programových smyček do bajtkódů JVM, Lua VM a Python VM Java 3. 6. 2014 9
Historie vývoje počítačových her (128. část – hra Crystals of Arborea a trilogie Ishar) 29. 5. 2014 19
Pohled pod kapotu JVM – překlad do bajtkódů JVM, Lua VM a Python VM Java 27. 5. 2014 2
Historie vývoje počítačových her (127. část – čtverečkové dungeony v letech 1989 až 1996) 22. 5. 2014 20
Pohled pod kapotu JVM – porovnání bajtkódu virtuálního stroje Javy s Lua a Pythonem Java 20. 5. 2014 12
Historie vývoje počítačových her (126. část – nové koncepty v RPG mezi roky 1987 až 1992) 15. 5. 2014 28
Pohled pod kapotu JVM – výkonnost aplikací vytvořených s využitím SDLJava v porovnání s nativními aplikacemi 13. 5. 2014 11
Pohled pod kapotu JVM – přehrávání a mixování zvuků s využitím knihovny SDLJava 6. 5. 2014 2
Pohled pod kapotu JVM – přehrávání hudby s využitím knihovny SDLJava Java 29. 4. 2014 4
Historie vývoje počítačových her (125. část – vývoj RPG v rozmezí let 1986 až 1990) 24. 4. 2014 4
Pohled pod kapotu JVM – kreslicí funkce ve třídě sdljavax.gfx.SDLGfx (3.část) a zvukový subsystém SDLJava 22. 4. 2014 -
Historie vývoje počítačových her (124. část – vývoj RPG v rozmezí let 1980 až 1985) 17. 4. 2014 8
Pohled pod kapotu JVM – kreslicí funkce dostupné ve třídě sdljavax.gfx.SDLGfx (2.část) Java 15. 4. 2014 2
Historie vývoje počítačových her (123. část – vznik žánru RPG) 10. 4. 2014 7
Pohled pod kapotu JVM – kreslicí funkce dostupné ve třídě sdljavax.gfx.SDLGfx Java 8. 4. 2014 2
Historie vývoje počítačových her (122. část – isometrické RPG na osobních počítačích) 3. 4. 2014 32
Pohled pod kapotu JVM – práce s TTF fonty v knihovně SDLJava (dokončení) Java 1. 4. 2014 -
Historie vývoje počítačových her (121. část – hry s isometrickým zobrazením na osobních počítačích) 27. 3. 2014 14
Pohled pod kapotu JVM – práce s TTF fonty v knihovně SDLJava Java 25. 3. 2014 5
Historie vývoje počítačových her (120. část – dokončení popisu isometrických her pro osmibitové mikropočítače) 20. 3. 2014 19
Pohled pod kapotu JVM – zpracování událostí v knihovně SDLJava (dokončení) Java 18. 3. 2014 -
Historie vývoje počítačových her (119. část – další známé hry využívající isometrické zobrazení) 13. 3. 2014 15
Pohled pod kapotu JVM – zpracování událostí v knihovně SDLJava (klávesnice a myš) 11. 3. 2014 2
Historie vývoje počítačových her (118. část – herní enginy v isometrických hrách) 6. 3. 2014 18
Pohled pod kapotu JVM – zpracování událostí v knihovně SDLJava 4. 3. 2014 2
Historie vývoje počítačových her (117. část – vznik herních enginů) 27. 2. 2014 10
Pohled pod kapotu JVM – blending a textury s alfa kanálem v knihovně SDLJava Java 25. 2. 2014 8
Historie vývoje počítačových her (116. část – vývoj her v současnosti: od assembleru k PyGame) 20. 2. 2014 5
Pohled pod kapotu JVM – práce s texturami v knihovně SDLJava Java 18. 2. 2014 3
Historie vývoje počítačových her (115. část – vývojové nástroje pro herní konzole čtvrté a páté generace) 13. 2. 2014 6
Pohled pod kapotu JVM – složitější tělesa, textury a sprity v knihovně SDLJava Java 11. 2. 2014 3