Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Pohled pod kapotu JVM – úprava programových smyček s využitím nástroje Javassist Java 20. 8. 2013 3
Historie vývoje počítačových her (90. část – letecké simulátory z let 1988 až 1991) 15. 8. 2013 25
Pohled pod kapotu JVM – další modifikace bajtkódu Javy s využitím nástroje Javassist Java 13. 8. 2013 -
Pohled pod kapotu JVM – jednoduchý hacking bajtkódu Javy s využitím nástroje Javassist Java 6. 8. 2013 6
Historie vývoje počítačových her (89. část – další vývoj leteckých simulátorů) 1. 8. 2013 22
Pohled pod kapotu JVM – změna přístupových práv k metodám a atributům libovolné třídy Java 30. 7. 2013 9
Historie vývoje počítačových her (88. část – letecké simulátory na osmibitových mikropočítačích) 25. 7. 2013 35
Pohled pod kapotu JVM – přímé generování instrukcí bajtkódu s využitím nástroje Javassist (2) 23. 7. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (87. část – první pokusy o 3D grafiku ve střílečkách) 18. 7. 2013 33
Pohled pod kapotu JVM – přímé generování instrukcí bajtkódu s využitím nástroje Javassist 16. 7. 2013 5
Historie vývoje počítačových her (86. část – klasické střílečky osmdesátých let IV) 11. 7. 2013 -
Pohled pod kapotu JVM – vytváření i dekompilace metod s využitím nástroje Javassist 9. 7. 2013 2
Historie vývoje počítačových her (85. část – klasické střílečky osmdesátých let III) 4. 7. 2013 14
Pohled pod kapotu JVM – využití nástroje Javassist pro generování bajtkódu 2. 7. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (84. část – další známé střílečky první generace) 27. 6. 2013 11
Pohled pod kapotu JVM – nástroje pro vytváření a manipulaci s bajtkódem 25. 6. 2013 9
Historie vývoje počítačových her (83. část – střílečky první generace) 20. 6. 2013 18
Pohled pod kapotu JVM – dokončení popisu rozhraní JDI: krokování 18. 6. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (82. část – úspěšné kombinace taktických a akčních her) 13. 6. 2013 8
Pohled pod kapotu JVM – práce s breakpointy s využitím rozhraní JDI 11. 6. 2013 4
Historie vývoje počítačových her (81. část – strategické a taktické hry pro ZX Spectrum) 6. 6. 2013 13
Pohled pod kapotu JVM – detekce čtení i zápisu do vybraného atributu s využitím rozhraní JDI 4. 6. 2013 2
Historie vývoje počítačových her (80. část – strategické a taktické hry probíhající v reálném čase V) 30. 5. 2013 9
Pohled pod kapotu JVM – detekce čtení hodnoty vybraného atributu s využitím rozhraní JDI 28. 5. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (79. část – strategické a taktické hry probíhající v reálném čase IV) 23. 5. 2013 21
Pohled pod kapotu JVM – detekce vstupu do metod s využitím rozhraní JDI 21. 5. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (78. část – strategické a taktické hry probíhající v reálném čase III) 16. 5. 2013 24
Pohled pod kapotu JVM – využití systémů událostí při sledování činnosti JVM s využitím rozhraní JDI 14. 5. 2013 2
Historie vývoje počítačových her (77. část – strategické a taktické hry probíhající v reálném čase II) 9. 5. 2013 60
Pohled pod kapotu JVM – získání informací o třídách ve sledované JVM s využitím rozhraní JDI 7. 5. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (76. část – strategické a taktické hry probíhající v reálném čase) 2. 5. 2013 20
Pohled pod kapotu JVM – čtení informací o parametrech i o lokálních proměnných metod s využitím rozhraní JDI 30. 4. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (75. část – strategické hry OpenTTD a Freeciv) 25. 4. 2013 32
Pohled pod kapotu JVM – přístup k zásobníkovým rámcům vláken sledované JVM přes rozhraní JDI 23. 4. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (74. část – strategické hry FreeCol a OpenTTD) 18. 4. 2013 17
Pohled pod kapotu JVM – připojení debuggeru k běžícímu virtuálnímu stroji přes rozhraní JDI (2) 16. 4. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (73. část – strategické hry vyvinuté jako open source programy) 11. 4. 2013 13
Pohled pod kapotu JVM – připojení debuggeru k běžícímu virtuálnímu stroji přes rozhraní JDI 9. 4. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (72. část – strategická hra Colonization) 4. 4. 2013 18
Pohled pod kapotu JVM – spuštění a monitorování virtuálního stroje Javy s využitím rozhraní JDI 2. 4. 2013 -